(prestaro za odgovor)
Optima - raskid ugovora - procedura
Deckard
2012-12-15 15:48:51 UTC
Dakle nakon nekoliko godina relativno dobre usluge
optiminog neta i telefona, unazad 2-3 tjedna zaredali su
ucestali prekidi neta. Instalacije su relativno nove,
probao drugi router, raznorazne fore i fazone, nazivao SZK
koja prica o problemima s "centralom", uglavnom odluka je
donesena, doslo je vrijeme da se vratim u okrilje T-kome
bez obzira na vece mjesecne troskove. Pa me zanima kakva je
procedura za raskid ugovora s Optimom ? Trebam li ja nesto
posebno kod njih sredjivati, ili je dovoljno otici u T-Com
i tamo (ponovno) zatraziti telefon i net kao sto je bio
slucaj i kad sam prelazio na Optimu ? Malo sam ispao iz
djira oko tih stvari. Hvala i pozdrav.
Deckard
John Smithsonian
2012-12-15 17:19:14 UTC
Post by Deckard
[...]
ja isto iz vz i isto sranja imam kod optime
i jos mi zaracunaju privremeno iskljucenje za sat vremena iskljucenja
jer nisam platil racun za kojeg mi nisu ni poslali nikakvu opomenu, nego
samo iskljucili liniju bez opomene
postali su isti ko t-com i sva ostala gamad na telekomunikacijskom trzistu
t-com su isti lopovi, ali u principu, a pogotovo na podrucju vz-a, net
radi puno bolje i stabilnije

ja isto vec jedno vreme ozbiljno razmisljam o prelasku nekam drugam, ali
mi je glupo t-comu davati tolko vise love ipak...
ne znam kak radi onaj H1 telekom, kod njih sam pokusaval provjeriti dal
su mi dostupni, i kad si 2 mjeseca nisu web sredili da taj dio radi,
odustal sam jer ocito je rijec o neozbiljnoj firmi :)

sad sam nekaj cul da je iskon nudil u vz-u nekome nekaj, pa budem bas
provjeril dal je iskon dostupan mozda...
M.N.
ovo
M.N.
2012-12-15 18:25:21 UTC
Post by Deckard
Dakle nakon nekoliko godina relativno dobre usluge
ili je dovoljno otici u T-Com
i tamo (ponovno) zatraziti telefon i net kao sto je bio
slucaj i kad sam prelazio na Optimu
ovo
btw, i ja u ponedjeljak idem sa optime, sve je ok ali ako u dvije godine
dodje do bilo kakve poteskoce zazalis sve sto su bili jeftiniji.
Nikad vise na Optimu!
[.Night.]
2012-12-17 09:26:10 UTC
On Sat, 15 Dec 2012 18:16:59 +0100, John Smithsonian
Post by John Smithsonian
[...]
Koliko sam vidio operateri imaju običaj na svaki račun napisati koliko
je dugovanje po prethodnim računima, pa je račun ujedno i opomena,
samo što se ne naplaćuje. Tebi nije pisalo da duguješ otprije neke
novce?

John Smithsonian
2012-12-17 15:19:53 UTC
Post by [.Night.]
[...]
vjerojatno je... ali obicno sve redovito placam, pa nit ne gledam racun
osim kad je iznos znacajno veci od normalnog... tj... nisam gledal, sad
gledam
Luciano
2012-12-17 16:45:34 UTC
Post by John Smithsonian
vjerojatno je... ali obicno sve redovito placam, pa nit ne gledam racun
osim kad je iznos znacajno veci od normalnog... tj... nisam gledal, sad
gledam
Dobro gledajte racune, jer izgleda da love u mutnom:-(

Naime, imam uslugu e-racun, pocetkom svakog mjeseca skinem PDF,
arhiviram ga sebi na disk i platim internet bankarstvom. Uglavnom, u
4 godine, nikad u placanju nisam kasnio ni dana tj. platim racun
do 10. u mjesecu.

Ovaj mjesec skinem racun za studeni/2012 i na njemu SITNIM slovima
"opomena" za dug od 1,10kn od prethodnog mjeseca?! Pogledam sebi
u arhiv PDF-ani HUB obrazac, ispis internet bankarstva i duga NEMA,
placeno do zadnje lipe?!

Skinem sa korisnickih stranica prosli racun i na moje zaprepastenje
u tom PDF-u iznos veci za 1,10kn od onoga sto sam ga skinio pocetkom
mjeseca. Znaci, isti racun, isti poziv na broj, isti mjesec... ali
iznos drugaciji?! WTF ?!

Uzaludno zvanje SZK, mailanje... ovi iz SZK kazu "pisite mail",
posaljem 6 mailova, odgovora naravno nema?! Odakle dug, na koji poziv
na broj da platim taj fantomski dug?!

Na kraju, da ne bih riskirao ovrhe i razne zavrzlame, uplatio sam
samoinicijativno "fantomski" dug pod pozivom na broj spornog racuna
i time zatvorio dugovnu i potraznu stranu konta.

Nije mi do te jedne kune, ali ako sam im ostavio do sada preko 17,000kn,
onda bar ocekujem odgovor?!

Da ne spominjem biser da 4 godine imam 20% upload brzine jer su mi
uvalili srot od splittera (po priznanju njihovog djelatnika) i onda
mi cak ne zele prodati splitter, vec zele da kupim i platim cijeli
komplet (modem sa splitterom), a sve da bi zamijenio uredjaj koji mi
je isporucen neispravan?!
--
Pozdrav,

Luciano
Deckard
2012-12-17 17:46:11 UTC
Post by Deckard
Dakle nakon nekoliko godina relativno dobre usluge
ili je dovoljno otici u T-Com
i tamo (ponovno) zatraziti telefon i net kao sto je bio
slucaj i kad sam prelazio na Optimu
ovo
Da, bio sam u T-comu. Dovoljno je samo dati zahtjev njima
ukoliko se ne prenosi tel. broj. No covjek me u T-Comu
skoro pa odgovarao od prelaza na T-Com :-))) Pa nebrem
vjerovati. Ceh bi me na T-Comu za slicnu uslugu kostao
umjesto sadasnjih cca 230 kn koliko placam Optimi oko 370
kn. Katastrofa. Nebi mi bilo jos toliko bed da mi lik nije
rekao da i kod njih ima problema, link nije 10mbps
garantirani, nego do 10mbps, pa da je bilo frke s prijelaza
s Optime na T-Com, pa je spominjao sudove u tom kontekstu
jer Optima nije pustala. Lik ili planira dati otkaz, ili
nije dobio placu :-) Ziva istina. Heh, svasta. Pa sad ti
budi pametan.
Deckard
Alfredo nr.2
2012-12-17 17:56:43 UTC
Post by Deckard
Post by Deckard
[...]
ili je jednostavno iskren i zeli ti pomoc. moji su presli sa optime na
iskon i zadovoljni su. mozda ti je to bolja opcija.
Deckard
2012-12-17 18:30:15 UTC
Post by Alfredo nr.2
ili je jednostavno iskren i zeli ti pomoc. moji su presli sa optime na
iskon i zadovoljni su. mozda ti je to bolja opcija.
Provjeravam bas dostupnost njihovih usluga na mojem tel.
broju, i banana :-(
Deckard
Alfredo nr.2
2012-12-17 19:04:30 UTC
Post by Deckard
Post by Alfredo nr.2
ili je jednostavno iskren i zeli ti pomoc. moji su presli sa optime na
iskon i zadovoljni su. mozda ti je to bolja opcija.
Provjeravam bas dostupnost njihovih usluga na mojem tel.
broju, i banana :-(
mislim da drugih i nema. optima i iskon su po meni ok. za h1 sam vidio
da su cijene ok ali nisam siguran kakva im je usluga. bnet je od vipa
stoga na njega ne bi racunao - to je vise manje to.
moj savjet ti je da ako ti ne puca vise linija da ostanes na optimi.
ja osobno na t-com se vise ne bi vracao jer su preskupi(kao i uvijek).
Sale
2012-12-18 09:24:49 UTC
Post by Luciano
[...]
meni su nakon dojave kvara (net je radio, ali nisam mogao koristiti
telefon), uredno poslali svog tehnicara koji je stavio novi (besplatno) i
sve radi.
ali ono sto mi se ne svidja je njihovo ignoriranje mejlova, poziva...
Luciano
2012-12-18 11:29:05 UTC
Post by Sale
meni su nakon dojave kvara (net je radio, ali nisam mogao koristiti
telefon), uredno poslali svog tehnicara koji je stavio novi (besplatno) i
sve radi.
Tako su i meni, na moje iznenadjenje, poslali tehnicara u roku od 2h sa
novim modemom, jer ga u SZK nisu mogli ocitati. Ima od tada i dvije
godine, i hvalio sam ih na sva usta, ali mi se cini da su i oni upali
u kolotecinu gdje im je korisnik zadnja briga:-(
Post by Sale
ali ono sto mi se ne svidja je njihovo ignoriranje mejlova, poziva...
Ma cak mi ni to nije toliko bitno, ali kad su novci u pitanju, necu
strahovati da mi zbog njihove greske i fantomskog duga od 1,10kn
osvane ovrha... Valjda sam zasluzio bar neki odgovor, objasnjenje?!
--
Pozdrav,

Luciano
Sale
2012-12-18 11:50:30 UTC
Post by Luciano
[...]
ja sam silom prilika na Optimi (naslijedio ugovor), inace sam koristio T-Com
godinama (unatoc cijeni, bio sam zadovoljan)...

mogu reci da sam do sada primijetio previse seprtljavosti... nista toliko
ozbiljno, ali zna iritirati.
nadam se da ce se "vratiti korisniku" jer sam i ja znao cuti lijepe rijeci o
njima...
u protivnom cu nekako izdrzati ugovor, a tada pa-pa za sva vremena.
Post by Luciano
Ma cak mi ni to nije toliko bitno, ali kad su novci u pitanju, necu
strahovati da mi zbog njihove greske i fantomskog duga od 1,10kn
osvane ovrha... Valjda sam zasluzio bar neki odgovor, objasnjenje?!
naravno da si zasluzio, i nadam se da ces dobiti sto trazis.
i ja cekam nekoliko njihovih objasnjenja, odgovora... sa nestrpljenjem.
Sebastian Skračić
2012-12-18 12:07:40 UTC
Post by Luciano
Ma cak mi ni to nije toliko bitno, ali kad su novci u pitanju, necu
strahovati da mi zbog njihove greske i fantomskog duga od 1,10kn
osvane ovrha... Valjda sam zasluzio bar neki odgovor, objasnjenje?!
Mislim da telekom operateri nisu babaroge, i da u krajnjoj liniji
cak i brinu za svoje korisnike (odnosno za profit ostvaren od njih).
Ja sam na Optiminoj infrastrukturi vec 5 godina, i imao sam nekoliko
tehnickih problema i 2-3 administrativna (greske u racunima). I vidi
vraga: svi su rijeseni. Za administrativne stvari jednostavan recept:
uplatio sam neosporeni dio racuna, te poslao fax (mada vjerujem da i
email ima jednaku tezinu) s opisom reklamacije na racun, sve naravno u
zakonskom roku. Svi moji prigovori su uvijek bili prihvaceni, i postom
bih dobio odgovor. To vrijedi i za T-com prije nego sto sam presao
na Optimu. Plati neosporeno, faksiraj prigovor i cekaj odgovor :)

Ajmo sada vidjeti kakve su bile tehnicke poteskoce:

1. dijelom iz vlastitog neznanja/nespretnosti, dijelom iz njihove
neodgovarajuce i nepotpune informacije, ugovorio sam HHH uslugu,
za koju se ispostavilo da mi je potpuno nepotrebna (meni je samo
trebao zasebni fax broj, koji se moze dobiti kroz UM Fax uslugu).
Sama HHH usluga je radila korektno, ali cinjenica da njihov modem
(Tilgin) nisam mogao postaviti u bridge mode me je izludjivala.
Nakon nekog vremena, otisao sam u njihov ured i zatrazio prijelaz
na normalan OptiDSL, sto je proslo bez problema.

2. jednom sam ostao bez DSL-a, dok je telefon i dalje radio. Par sati
nakon prijave kvara, opet imam DSL uz objasnjenje: "greskom smo
pobrisali Vas DSL profil".

3. ZD OptiKriza - vjerojatno najveci Optimin problem na mom podrucju.
Povecanje broja korisnika na ZD podrucju nije pratio i odgovarajuci
porast kapaciteta linka ZD-ST. Simptomi: apsolutno nikakva
propusnost popodne/navecer, dok telefon radi normalno. Stanje je
trajalo nekih par mjeseci tijekom kojih sam najozbiljnije razmisljao
prijeci na nekog drugog operatera. Srecom, link je na kraju
podebljan i problem se vise nije vracao. Medjutim, pretpostavljam
da takvih slijepih crijeva ima jos ponegdje (Varazdin?).

4. zadnjih par mjeseci me mucilo krcanje i jak sum u tel. slusalici,
toliko da nije bio moguc normalan telefonski razgovor. Kvar
prijavljivan nekoliko puta, nakon cega bi se stanje nakratko
popravilo, sve dok u jednom trenutku smetnje nisu postale toliko
jake da bi pozivatelji mog fiksnog broja dobili poruku "Korisnik je
iskljucio svoj mobilni uredjaj." Wtf? *Mobilni*? Zanimljivo je da
je sve to vrijeme DSL radio potpuno uredno, bez ikakvih poteskoca.
Uporno sam nastavio prijavljivati kvar (s mobitela, naravno) sve dok
Optimasi nisu prebacili lopticu T-comu, gdje je u biti i bio problem.
Dan nakon "mobilne" spike, nazvao me T-com na fiksni broj na kojem,
gle cuda, vise nije bilo nikakvih smetnji.
--
Seb
***@zadary.ynet (remove y's)
Luciano
2012-12-18 12:51:10 UTC
Post by Sale
[...]
Za sada nema namjeru otici, jer sam kod drugih operatera imao daleko
losija iskustva, pa mi je OT jos Bog Bogova;-) Ono, nisu skupi, usluga
je OK, ali im fali komunikacije između odjela, pa vozaju korisnike sa
konkretnim problemima kod raznih Stefica (TM) koje ne znaju ni o cemu
pricam:-(
Post by Sale
naravno da si zasluzio, i nadam se da ces dobiti sto trazis.
i ja cekam nekoliko njihovih objasnjenja, odgovora... sa nestrpljenjem.
Ja sam svoj problem rijesio, jer kao poduzetnik ipak znam podosta o
platnom prometu, pozivima na broj i knjizenju (kontima). Medjutim, sto
da je nekoj bakici dosla sitnim slovima opomena greskom Optime, a koja
to ne bi ni vidjela? Sjela bi joj ovrha, uvalili bi je u
administrativno-financijske probleme da bi joj trebao odvjetnik da joj
istjera pravdu?!
--
Pozdrav,

Luciano